Cliëntenraad Werkplein Fivelingo

De cliëntenraad is er om cliënten van Werkplein Fivelingo te vertegenwoordigen. De cliëntenraad is onafhankelijk en denkt mee over de wetgeving die Werkplein Fivelingo uitvoert. Dat doen wij in uw belang als cliënt van Werkplein Fivelingo.

Werkplein Fivelingo wordt geadviseerd door haar eigen Cliëntenraad, een objectieve en onafhankelijke raad die meedenkt over de wetgeving die Werkplein Fivelingo uitvoert. De raad bestaat uit vrijwilligers die cliënt zijn van Werkplein Fivelingo.

Als u klachten heeft over de diensten van het Werkplein kunt u bij ons terecht. Wij kunnen u informatie geven of doorverwijzen. Wij willen graag weten waar cliënten zoal tegenaan lopen. Ontvangen berichten worden altijd vertrouwelijk behandeld.

Bijeenkomsten en deelname Cliëntenraad
De Cliëntenraad vergadert 7x per jaar van 14.00 uur tot 16.00 uur in de grote vergaderzaal van Werkplein Fivelingo. De bijeenkomsten zijn openbaar, maar u moet zich wel van tevoren aanmelden bij Werkplein Fivelingo, dit kan ook per mail: clientenraad@werkpleinfivelingo.nl

Vergaderdata 2020

De verslagen van de bijeenkomsten vindt u onderaan deze pagina.

  • 5 maart
  • 7 mei
  • 17 juni (woensdag)
  • 16 juli
  • 24 september
  • 29 oktober
  • 10 december

Hebt u vragen of wilt u iets delen met de Cliëntenraad?
Voor vragen over uw situatie of uitkering kunt u natuurlijk in eerste instantie terecht bij uw klantmanager. Opmerkingen of vragen die zijn bedoeld voor de Cliëntenraad kunt u mailen of toesturen via het contactformulier op de website. Daarnaast kunt u contact met ons maken via Facebook.

U kunt ook een contactformulier downloaden, printen en versturen naar Werkplein Fivelingo: Contactformulier-Clientenraad

Contactformulier Cliëntenraad Werkplein Fivelingo

Privacyverklaring

Nieuws van de Cliëntenraad