Cliëntenraad Werkplein Fivelingo

Werkplein Fivelingo wordt geadviseerd door haar eigen Cliëntenraad, een objectieve en onafhankelijke raad die meedenkt over de wetgeving die Werkplein Fivelingo uitvoert. Hoewel de Cliëntenraad geen klachtencommissie is, kunnen klanten aan de raad wel vragen stellen over het beleid van Werkplein Fivelingo.

Bijeenkomsten en deelname Cliëntenraad 
De Cliëntenraad vergadert van 14.00 uur tot 16.00 uur in de grote vergaderzaal van Werkplein Fivelingo. De bijeenkomsten zijn openbaar, maar u moet zich wel van tevoren aanmelden bij Werkplein Fivelingo, dit kan ook per mail: clientenraad@werkpleinfivelingo.nl

Data vergaderingen 2018
• 25 januari
• 8 maart
• 17 mei
• 14 juni
• 12 juli
• 20 september
• 1 november
• 13 december

Hebt u vragen of wilt u iets delen met de Cliëntenraad?
Voor concrete vragen kunt u natuurlijk in eerste instantie terecht bij uw klantmanager. Voor opmerkingen of verbetersuggesties die specifiek bedoelt zijn voor de Cliëntenraad, kunt u die mailen via onderstaand Contactformulier. Wilt u liever uitgebreider reageren? Of reageren op papier? Dan kunt u een formulier downloaden en eventueel printen: Contactformulier Clientenraad 2018

Contactformulier Cliëntenraad Werkplein Fivelingo

 

Privacyverklaring