Ter versterking van de afdeling ondersteunende diensten zoeken wij een

Medewerker Inkoop en aanbestedingen

Je maakt onderdeel uit van een multi-disciplinair team en werkt nauw samen met de collega’s van contractbeheer en de financiële administratie.

Dit ga je doen:

  • Als Inkoper/aanbesteder ben je voor Werkplein Fivelingo het eerste aanspreekpunt voor vragen over inkoop en (Europees) aanbesteden. Als specialist geef je dan ook adequaat advies bij inkoopvraagstukken.
  • Je ondersteunt de organisatie bij het scherp krijgen van de inkoopbehoefte en het specificeren van eisen en wensen.
  • Je bepaalt de inkoopstrategie en juiste toepassing van het gemeentelijke inkoopbeleid en bijbehorende inkoopdoelen op het gebied van rechtmatigheid, doelmatigheid, duurzaamheid en efficiency.
  • Verder schrijf je de aanbestedingsdocumenten, regisseer je de beoordelingen en stelt de gunningsadviezen op. Ook het opstellen van contracten en samenstellen van het aanbestedingsdossier behoren tot je taak.
  • Je bewaakt dat aanbestedingen binnen de gestelde planning en conform geldende wet- en regelgeving worden uitgevoerd; je draagt zorg voor de naleving van contractvoorwaarden.
  • Je verricht activiteiten ter verhoging van de inkoopkennis en adviseert je collega’s indien nodig over de ontwikkelingen in je vakgebied.
  • Je levert input voor managementinformatie m.b.t. aanbestedingen, contracten en draagt bij aan het maken van een periodieke spendanalyse.

Dit neem je mee:
Je beschikt over minimaal een afgeronde relevante HBO opleiding, bij voorkeur aangevuld met NEVI 1. Daarnaast beschik je over relevante werkervaring in dit vakgebied waardoor je binnen afzienbare tijd in staat bent om invulling te geven aan deze functie.
Je bent resultaatgericht, communiceert effectief, bevordert samenwerking en stimuleert verbetering.
In je werk ben je ondernemend, accuraat, analytisch en overtuigend en je beschikt over organisatiesensitiviteit en een visie!

We bieden:
Een tijdelijke functie t/m 31 december 2020 voor 24 tot 32 uur per week met de intentie dit te verlengen. Je ontvangt een passend salaris op basis van je (werk) ervaring en opleiding en gebaseerd op de CAR UWO. Afhankelijk van kennis en werkervaring is dat minimaal € 2.591,00 en maximaal € 3.805,00 bruto per maand bij een 36-urige werkweek. Je kunt rekenen op een goede begeleiding, zoals coaching en vakinhoudelijke trainingen.

Algemene informatie:
Wil je meer informatie over de functie bel dan met Roelof Kuipers. Voor vragen over de sollicitatieprocedure kun je terecht bij Ramona Palts, HRM medewerker. Beide zijn bereikbaar via het centrale nummer 0596-856856.

Solliciteren:
Herken jij je in het profiel dat wij zoeken en heb je belangstelling voor deze functie stuur dan vóór a.s. een e-mail naar hrm@werkpleinfivelingo.nl. Je e-mail is voorzien van je motivatiebrief en CV en als onderwerp vermeld je Sollicitatie 2018-07 medewerker Inkoop en Aanbestedingen.

Procedure:

  • Sollicitaties dienen vóór 16 juli 2018 te worden aangeleverd
  • Selectie van de binnengekomen reacties vinden plaats in week 30
  • De geselecteerde kandidaten worden telefonisch en of per mail uitgenodigd voor het gesprek
  • De selectiegesprekken worden gehouden op dinsdag 31 juli of 2 augustus 2018

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.